środa, 12 lipca 2023

Warsztaty w Centrum Edukacji Lotniczej Kraków Airport oraz podróż na zamkową górę

15 czerwca, tuż przed wakacjami wyruszyliśmy na ostatnią wycieczkę w pierwszej klasie. Składała się ona z dwóch części. Najpierw udaliśmy się do Centrum Edukacji Lotniczej Kraków Airport, aby tam wziąć udział w warsztatach pt.: "Ścieżka pasażera oraz taras widokowy". Pierwszym punktem zajęć była wizyta na tarasie widokowym, gdzie z bliska mogliśmy przyjrzeć się przylatującym i odlatującym samolotom.

W drugiej części warsztatów poznawaliśmy tajemnice podróżowania w szkoleniowym terminalu pasażerskim. Była to wspaniała okazja do wcielenia się w role pasażerów samolotu, którzy nadają bagaż, odbierają kartę pokładową i przechodzą kontrolę bezpieczeństwa. Aga, Zosia i Krzyś spróbowali również swych sił na symulatorze lotu.

Kolejnym punktem wycieczki było zwiedzanie ruin Zamku Tenczyn w Rudnie.

Dziękujemy Pani Bożenie Pławeckiej - Stolarskiej oraz Panu Dariuszowi Obłąkowi za pomoc w opiece nad nami podczas tej wycieczki.